Gør sommerhuset indbydende, så det bliver nemmere at leje ud, og I får et afslappende fristed for familien.
Har du købt eller arvet et sommerhus med mange ting i?
Eller har du ikke tid til selv at organisere og rydde op i sommerhuset eller dit private hus, så det altid ser indbydende ud?
Måske har du parkeret en masse ting i sommerhuset, som du ikke havde plads til derhjemme, og nu trænger det til en kærlig hånd?
Jeg hjælper dig med at organisere, skabe systemer og rydde op enten sammen med dig eller på egen hånd
efter en gennemgang af dine ønsker og præferencer.
Det er især til dig, der enten gerne vil udleje sommerhuset mere, få flere gode anmeldelser fra lejere, flere genbookinger eller ønsker et privat fristed med rum til at lade op og slappe af.
Her kan du læse, hvad en af mine kunder synes om oplevelsen med få ryddet op i sommerhuset, imens hun var på arbejde.
"Jeg fik anbefalet Mirjam og Rydheltop.dk. af mit sommerhusbureau, Dansommer, som formidler min udlejning. Jeg fik aftalt en tid til besøg i sommerhuset. Da jeg havde meget travlt på arbejde, lavede vi en fleksibel aftale om, at Mirjam kunne hente nøglen til sommerhuset i udlejningsbureauet, således at hun kunne påbegynde processen med at danne sig et indtryk og skabe sig et overblik, inden jeg kom. Det sparede mig for en del tid og Mirjam kunne påbegynde en effektiv oprydning i ro og mag.
Det skulle vise sig at være en særdeles god løsning – jeg ankom nogle timer senere. Mirjam har foretaget nogle ændringer på en ganske nænsom måde med respekt for den stil og atmosfære, der er i netop mit sommerhus. For godt nok er det et udlejningssommerhus, men det er også mit familie-sommerhus.
Jeg fik besked på ikke at kigge ind på det ene soveværelse i første omgang. Jeg gik rundt i sommerhuset, kiggede mig omkring og kunne lide det jeg så. Der var ændret lidt på placeringen af møblerne, placering af pyntegenstande m.m. og vi talte om ændringerne og først dernæst kiggede jeg ind på soveværelset. Der stod så de overflødige ting, såsom småmøbler som fyldte op uden at have en reel funktion, dupletter af køkkenudstyr, skårede kopper og skåle med glaspest.
Jeg blev overrasket over omfanget af unødvendige ting. Det gjorde det lettere at skille sig af med de ting, som hverken havde reel værdi eller affektionsværdi. Kun en særlig oplukker kom retur i køkkenskuffen.
Det at Mirjam havde været i gang, inden jeg kom, gjorde at jeg så på mine ejendele med helt nye øjne. Det gjorde det lettere at skille mig af med de unødvendige sager og derved blev der mere plads til de ting, jeg virkelig holder af.
Jeg bliver aldrig minimalist – jeg har brug for at der er en særlig stemning og det var Mirjam rigtig god til at anerkende.
Jeg fik nogle fif til opfriskninger af sommerhuset, som både økonomisk og tidsmæssige var overkommelige – nogle tiltag har jeg allerede udført og andre pågår inden for de næste måneder." Fra Susanne Trend
Praktisk info om hvordan det foregår at få oprydninghjælp i dit sommerhus.
- Jeg tilbyder at rydde helt op i dit sommerhus, så du kan holde fri imens, hvis du vil?
- Vi taler i telefon sammen, om opgaven.
- Jeg kommer og rydder op, og organisere dit sommerhus.
- Jeg sætter de ting til side, jeg mener der kan undværes.
- Når vi så mødes, taler i telefon eller facetimer, gennemgår vi huset og jeg fortæller, hvad jeg har gjort og hvorfor. Jeg kan komme med gode råd til, hvad du selv kan gøre/eller få gjort, for at gøre din sommerbolig endnu mere indbydende.
- De ting jeg har fjernet har jeg samlet sammen til dig, så du selv kan afgøre, hvad der skal ske med dem.
- Jeg smider intet ud og jeg indretter og organiserer din bolig i respekt for den stemning, der er og som du ønsker.
Din investering er 5000 kr. er for en dag + transport.
Du er meget velkommen til at ringe og få en gratis afklarende samtale, om dette er noget for dig.